Hypermarket Globus Trmice je hlavním partnerem našich závodů již od roku 2017. I v letošním roce bude pro závodníky a návštěvníky zajištěn vynikající občerstvovací servis jak v zázemí závodu, tak na trase. Na co se ještě těšit? Přečtěte si v našem pravidelném představení.


 

 

Hypermarket Globus Trmice působí v Ústí nad Labem již více jak 20 let, za tu dobu se nám podařilo vybudovat důvěru zákazníků z Ústeckého kraje a to především díky našemu Poctivému Řeznictví a Pekařství Globus, které se nachází přímo uvnitř hypermarketu a oblíbené produkty tak vznikají pár metrů od zákazníka. Kromě širokého sortimentu se tak snažíme ústečanům přinést hlavně vlastní poctivé produkty z našich výrob.

 

Proč jste se stali partnerem právě seriálu Milada Tour? Čím Vás seriál zaujal a co na něm oceňujete?

Dlouhodobě se snažíme být tzv. “dobrým sousedem“ a takovéto aktivity v Ústeckém kraji podporovat. Navíc se seriál Milada Tour odehrává v blízkém okolí hypermarketu a tak byla volba jasná. Velice důležitá je pro nás i kvalita partnera, která je u tohoto závodu dlouhodobě zaručená.

 

Jaký je Váš přínos účastníkům Milada Tour?

Pro závodníky na místě zajišťujeme občerstvení, jak formou hlavního stánku s posezením v zázemí závodu, tak občerstvovací stanice přímo na trati. Závod zároveň finančně podporujeme, formou hodnotných šeků na nákup oceňujeme nejlepší sportovce nebo poskytujeme drobnosti všem účastníkům do startovních balíčků. Zajímavou možností je také pohodlný výdej startovního čísla a balíčku vždy den před samotným závodem přímo v našem hypermarketu.

 

Jak se hypermarket Globus Trmice vyrovnal s uplynulým náročným rokem?

Máme za sebou bezprecedentní rok plný rychlých operativních rozhodnutí. Prioritou bylo a je maximalizace prevence a ochrany zákazníků a našich zaměstnanců. Samozřejmostí jsou na vstupech dezinfekce rukou, jednorázové rukavice, jasná upozorňování na dodržování rozestupů a mnoho dalšího. Velice oblíbenou součástí nákupu byla pro většinu zákazníků návštěva restaurace, té se aktuální situace obrovsky dotkla, ale naštěstí se nám podařilo rozšířit prodej a sortiment hotových balených jídel jak teplých, tak chlazených, v oddělení Snadného vaření uvnitř hypermarketu či objednávku a rozvoz jídel z naší restaurace.

 

Plánujete nějaké novinky pro letošní rok?

Našim hlavním cílem je stálá 100% kvalita našich výrob.

Velmi rádi bychom u nás opět uvítali všechny zákazníky, kteří kvůli restrikcím i z jiných důvodů měli a mají aktuálně cestu k nám omezenou, rozšiřujeme proto neustále náš bonusový program Globus bonus a aplikaci Můj Globus, abychom odměnili věrné zákazníky a zpříjemnili nakupování novým. Motivací pro nákup jsou často i soutěže a akce, které pro zákazníky připravujeme a plánujeme i na celý nadcházející rok.

Velké oblibě u zákazníků se těšila akce „Skleněný Globus“, kdy mohli nahlédnout přímo do našich výrob – pekařství a řeznictví. Tuto aktivitu plánujeme ihned, jakmile nám to epidemiologická situace dovolí.