Otázky a odpovědi

Jak se mohu přihlásit?

Pokud se chcete zúčastnit všech našich závodů a ušetřit, můžete se registrovat do 31. 1. 2019 online přímo na našem webu na celý seriál. Zároveň tak získáte výraznou slevu oproti jednotlivým registracím. Navíc se zvyšuje vaše šance uspět v celkovém hodnocení seriálu. Do jednotlivých závodů se můžete registrovat také online vždy do daného termínu před závodem. V případě, že nebude naplněna kapacita, je možné se přihlásit osobně i v místě závodu.

Mohu se zúčastnit některého z hlavních závodů a zároveň absolvovat rodinný závod?

Hlavní trasy se časově s rodinnými závody překrývat nebudou. Chceme Vám dát příležitost si zazávodit na své oblíbené trase a zároveň si užít rodinný závod se svými dětmi. Jen je třeba si vždy udělat registraci zvlášť na svůj závod a zvlášť na rodinný závod.

Mohou se do dospělých závodů registrovat i děti?

Registrace dětí na trasy pro dospělé je možná, ale pouze s výslovným souhlasem rodičů, který potvrdíte přímo v registraci.

Mohu převést své startovné na jinou osobu?

Případný převod startovného na jiného závodníka můžete změnit přímo v registraci do daného termínu před závodem. Převod startovného na místě v den závodu je zpoplatněn částkou 100 Kč.

Kde se dozvím, jaké mám startovní číslo?

Každému běžci bude před závodem odeslán e-mail s podrobnými informacemi o závodě včetně přiděleného startovního čísla.

Kdy a kde si mohu vyzvednout své startovní číslo a startovní balíček?

Startovní číslo i startovní balíček je možné si vyzvednout s vytištěným potvrzovacím mailem v den závodu přímo v zázemí.

Kde si mohu koupit tričko Milada Tour a kde si následně vyzvednu?

Tričko si můžete zakoupit ke startovnému přímo v registraci. Následně si vyzvednete v den závodu v zázemí. Z logistických důvodů trička nezasíláme.

 

Zajímá Vás ještě něco? Napište nám na info@miladatour.cz