Otázky a odpovědi
Otázky k registracím / přeregistracím / výsledkům směřujte prosím na:
Nápověda k registracím také podrobně vysvětlena ZDE
Jak se mohu přihlásit?
Pokud se chcete zúčastnit všech našich závodů a ušetřit, můžete se registrovat do 28. 4. 2024 online přímo na našem webu na celý seriál. Zároveň tak získáte výraznou slevu oproti jednotlivým registracím. Navíc se zvyšuje vaše šance uspět v celkovém hodnocení seriálu. Do jednotlivých závodů se můžete registrovat také online vždy do daného termínu před závodem. V případě, že nebude naplněna kapacita, je možné se přihlásit osobně i v místě závodu.
Mohou se do dospělých závodů registrovat i děti?
Registrace dětí na trasy pro dospělé je možná, ale pouze s výslovným souhlasem rodičů, který potvrdíte přímo v registraci.
Mohu převést své startovné na jinou osobu?
Případný převod startovného na jiného závodníka můžete změnit přímo v registraci do daného termínu před závodem. Převod startovného na místě v den závodu je zpoplatněn částkou 100 Kč.
Kde se dozvím, jaké mám startovní číslo?
Každému běžci bude před závodem odeslán e-mail s podrobnými informacemi o závodě včetně přiděleného startovního čísla.
Kdy a kde si mohu vyzvednout své startovní číslo a startovní balíček?
Startovní číslo i startovní balíček je možné si vyzvednout s potvrzovacím mailem v den závodu přímo v zázemí.
Mohu vyzvednout startovní číslo a balíček kamarádovi?
Ano, je to možné. Jen musíte mít sebou potvrzovací mail, jméno a startovní číslo kamaráda.
Kde si mohu koupit tričko Milada Tour a kde si následně vyzvednu?
Tričko si můžete zakoupit ke startovnému přímo v registraci. Následně si vyzvednete v den závodu v zázemí. Z logistických důvodů trička nezasíláme.
Odpovědi na další otázky k registracím, přeregistracím a výsledkům nejdete ZDE nebo pište na mail sportovniservis@gmail.com
Zajímá Vás ještě něco? Napište nám na info@miladatour.cz