Otázky a odpovědi

Otázky k registracím / přeregistracím / výsledkům směřujte prosím na:

sportovniservis@gmail.com

Nápověda k registracím také podrobně vysvětlena ZDE

 

Jak se mohu přihlásit?

Pokud se chcete zúčastnit všech našich závodů a ušetřit, můžete se registrovat do 28. 4. 2024 online přímo na našem webu na celý seriál. Zároveň tak získáte výraznou slevu oproti jednotlivým registracím. Navíc se zvyšuje vaše šance uspět v celkovém hodnocení seriálu. Do jednotlivých závodů se můžete registrovat také online vždy do daného termínu před závodem. V případě, že nebude naplněna kapacita, je možné se přihlásit osobně i v místě závodu.

Mohou se do dospělých závodů registrovat i děti?

Registrace dětí na trasy pro dospělé je možná, ale pouze s výslovným souhlasem rodičů, který potvrdíte přímo v registraci.

Mohu převést své startovné na jinou osobu?

Případný převod startovného na jiného závodníka můžete změnit přímo v registraci do daného termínu před závodem. Převod startovného na místě v den závodu je zpoplatněn částkou 100 Kč.

Kde se dozvím, jaké mám startovní číslo?

Každému běžci bude před závodem odeslán e-mail s podrobnými informacemi o závodě včetně přiděleného startovního čísla.

Kdy a kde si mohu vyzvednout své startovní číslo a startovní balíček?

Startovní číslo i startovní balíček je možné si vyzvednout s potvrzovacím mailem v den závodu přímo v zázemí.

Mohu vyzvednout startovní číslo a balíček kamarádovi?

Ano, je to možné. Jen musíte mít sebou potvrzovací mail, jméno a startovní číslo kamaráda.

Kde si mohu koupit tričko Milada Tour a kde si následně vyzvednu?

Tričko si můžete zakoupit ke startovnému přímo v registraci. Následně si vyzvednete v den závodu v zázemí. Z logistických důvodů trička nezasíláme.

 

Odpovědi na další otázky k registracím, přeregistracím a výsledkům nejdete ZDE nebo pište na mail sportovniservis@gmail.com

Zajímá Vás ještě něco? Napište nám na info@miladatour.cz